OFICIAL | BILETE CU RAPID ȘI OȚELUL
Universitatea Craiova a lansat biletele pentru jocurile cu FC Rapid 1923 și SC Otelul Galati, atât la pachet, cât și individual, pentru fiecare meci în parte.
Împreună pentru Știința pe ambele fronturi: SuperLiga și Cupa României!
Biletele pot fi achiziționate:
- Online, de pe http://bilete.ucv1948.ro
- Magazinul oficial din Electroputere Mall
- Magazinul mobil din Piața „Mihai Viteazul”
- Partenerii Entertix (librăriile Cărturești și hypermarketurile Carrefour)
- În curând, de la casele de bilete situate la Sala Polivalentă
Prețurile biletelor (PACHET):
Peluza Nord – 30 RON
Tribuna a II-a – 60 RON
Tribuna I – 100 RON
Tribuna VIP – 200 RON
Prețurile biletelor (INDIVIDUAL):
Peluza Nord – 20 RON
Tribuna a II-a – 40RON
Tribuna I – 60 RON
Tribuna VIP – 125 RON
*IMPORTANT: Tichetul emis trebuie păstrat după meciul cu FC Rapid pentru a facilita accesul și la partida cu Oțelul. În situația nefericită in care biletul este deteriorat sau pierdut, Clubul Universitatea Craiova nu-și asumă responsabilitatea permiterii accesului în incinta stadionului „Ion Oblemenco” sau returnarea contravalorii tichetului pentru pachet.
Abonații Universității Craiova pot intra la partida cu Oțelul Galați din Cupa României pe baza cardului emis de club.
Închide televizorul și hai pe stadion!
Meciul următor
Lun, 25 Nov 2024
20:30
UTA Arad
Liga 1
Stadionul Francisc Neuman
DigiSport 1, Prima Sport
Clasamentul
# | Echipa | M | P |
---|---|---|---|
1 | U Cluj | 16 | 30 |
2 | CFR Cluj | 16 | 27 |
3 | FC Petrolul | 16 | 26 |
4 | Universitatea Craiova | 16 | 25 |
5 | FC Dinamo | 16 | 25 |
6 | FCSB | 15 | 24 |
7 | FC Rapid | 16 | 23 |
8 | Sepsi Sf. Gheorghe | 16 | 22 |
9 | Oțelul Galați | 16 | 20 |
10 | FC Farul | 16 | 20 |
11 | Politehnica Iași | 16 | 20 |
12 | UTA Arad | 16 | 18 |
13 | Unirea Slobozia | 16 | 18 |
14 | FC Botoșani | 15 | 13 |
15 | Gloria Buzău | 16 | 13 |
16 | FC Hermannstadt | 16 | 13 |
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.