Avancronica LPF a meciului cu Sepsi OSK

Avancronica LPF a meciului cu Sepsi OSK

Stadionul „Ion Oblemenco" din Craiova va găzdui unul dintre cele mai interesante meciuri din acestă rundă, duelul dintre Universitatea Craiova, neînvinsă pe teren propriu în ediţia actuală, şi Sepsi OSK, singura echipă din campionat fără înfrângere în stagiunea curentă.

Cele două formaţii s-au mai întâlnit de 18 ori în principala competiţie internă, de șapte ori s-au impus craiovenii, de șase ori au câştigat covăsnenii, iar alte cinci partide s-au terminat la egalitate.

Prima confruntare din campionat a avut loc pe 19 septembrie 2017, Sepsi OSK - Universitatea Craiova 2-3. Acesta a fost şi jocul cu cele mai multe goluri marcate.

Cea mai recentă dispută directă din Superliga României: 28 mai 2023, Universittea Craiova - Sepsi OSK 0-1, gol înscris de Marius Ştefănescu.

Cei doi tehnicieni se vor afla pentru a opta oară faţă-n faţă, palmaresul precedentelor dueluri cuprinzând patru victorii Laurenţiu Reghecampf, două succese Liviu Ciobotariu şi o remiză.

Mediile de vârstă

Universitatea Craiova - 24 ani şi 7 luni.

Sepsi OSK Sf. Gheorghe - 25 ani şi 9 luni.

24 de jucători au utilizat oltenii în ediţia curentă, dintre care doi sunt integralişti (L. Popescu, N. Bancu).

Gruparea covăsneană s-a bazat pe 22 de fotbalişti, 10 dintre ei fiind autohtoni.

În cazul în care va evolua contra Universităţii Craiova, Denis Ciobotariu va bifa a 100-a prezenţă în Superliga României.

Partida va fi transmisă în direct de PRIMA Sport, DIGI Sport și ORANGE Sport.

Liga 1 Betano

Meciul următor

Nici un meci în viitorul apropiat.

Clasamentul

# Echipa M P
1U Cluj2036
2FC Dinamo2035
3FCSB2034
4Universitatea Craiova2032
5CFR Cluj2032
6Sepsi Sf. Gheorghe2029
7FC Rapid2028
8FC Petrolul2028
9FC Hermannstadt2025
10Oțelul Galați2024
11FC Farul2023
12UTA Arad2022
13Unirea Slobozia2022
14Politehnica Iași2022
15FC Botoșani2018
16Gloria Buzău2016

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.