Ştiinţa încheie en-fanfare turneul sloven
La cum au jucat, alb-albaştrii ar fi putut câştiga lejer cu 10-1!
Universitatea Craiova s-a impus în această după-amiază cu 4-1 în faţa formaţiei slovene Sampion Celje. Madson, Mateiu, Ivan şi Kay au semnat victoria alb-albaştrilor. Execuţia lui Andrei Ivan a fost o bijuterie: gol din foarfece, după o pasă excelentă a lui Kay.
Echipa olteană a controlat disputa de la început până la final şi s-a întrecut în ocazii, Curelea şi Ferfelea trecând în repetate rânduri pe lângă gol.
În acest joc, Jerry Gane a început cu: Brac, Curelea, Achim, Băluţă, Bancu, Frăsinescu, Ferfelea, Acka, Madson, Mateiu, Vătăjelu. Au mai intrat pe parcursul jocului: Kay, Ivan, Herghelegiu, Avrămia, Dănănae, Neacşa, Sin, Velcovici.
Celelalte rezultate obţinute de Universitatea în Slovenia:
Universitatea – Vardar Skoplje 2-2
Universitatea – NK Celje 6-4
Universitatea – Slaven Belupo 1-0
Universitatea – Olimpia Ljubliana 0-0
Final de an cu victorie pentru Știința
Dum, 22 Dec 2024
Știința s-a impus în utlimul meci al anului 2024. Luis Paradela (min. 19) și Ștefan Baiaram (min. 90+1) au punctat în victoria „leilor” în fața Gloriei...
Avancronica LPF a meciului cu Gloria Buzău
Sâm, 21 Dec 2024
Trei victorii, două rezultate de egalitate şi cinci înfrângeri, dintre care patru la limită, au înregistrat buzoienii în ediţia curentă pe teren propriu.
Meciul următor
Nici un meci în viitorul apropiat.
Clasamentul
# | Echipa | M | P |
---|---|---|---|
1 | U Cluj | 20 | 36 |
2 | FC Dinamo | 20 | 35 |
3 | FCSB | 20 | 34 |
4 | Universitatea Craiova | 20 | 32 |
5 | CFR Cluj | 20 | 32 |
6 | Sepsi Sf. Gheorghe | 20 | 29 |
7 | FC Rapid | 20 | 28 |
8 | FC Petrolul | 20 | 28 |
9 | FC Hermannstadt | 20 | 25 |
10 | Oțelul Galați | 20 | 24 |
11 | FC Farul | 20 | 23 |
12 | UTA Arad | 20 | 22 |
13 | Unirea Slobozia | 20 | 22 |
14 | Politehnica Iași | 20 | 22 |
15 | FC Botoșani | 20 | 18 |
16 | Gloria Buzău | 20 | 16 |
Newsletter
Scrie-ne!
Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.