Universitatea a învins campioana Uzbekistanului

Universitatea a învins campioana Uzbekistanului

Alb-albastrii obţinut cea de-a treia victorie consecutivă din stagiul de la Belek.

Universitatea Craiova – Pakhtakor Tashkent      2-0

Au marcat: Kay 20, Ivan 54

Universitatea Craiova: Brac – Marcu, Kay, Izvoranu, Sin – Manea (’46, Luciano), Băluță (’59, Ericson), Georgescu (’69, Iuga), Varga – Ivan (’63, Burlacu), Herghelegiu.

 

În partida cu Pakhtakor, Cârţu şi Săndoi introduc o echipă experimentală, cu mulţi juniori. De la bun început alb-albaştrii pun stăpânire pe joc şi înclină terenul. Eforturile ofensive sunt răsplătite la mijlocul primei reprize: centrare perfectă Varga, din corner, lovitură de cap imparabilă Kay şi este 1-0. Fundaşul african are şansa de a-şi trece în cont dubla la o lovitură de colţ, dar nimereşte vinclul, pentru ca la acceaşi fază Ivan să trimită din şase metri peste (34). Formaţia olteană are ocazia lui 2-0 cu cinci minute înainte de finalul reprizei, dar Varga nimereşte transversala de la punctul cu var. Partea secundă începe bine pentru olteni, Ivan ia o acţiune pe cont propriu şi o finalizează cu gol, şut în plasa laterală (55). Două minute mai târziu, Varga e agăţat în careu şi din nou se dictează penalti. Execută Băluţă, din nou în bară. Craiova controlează jocul până la final, dar nu mai punctează. Se încheie 2-0, aceasta fiind a treia victorie la rând obţinută în finalul stagiului de pregătire. Miercuri, de la ora 17, este programat ultimul meci amical din Turcia, contra lui Sheriff Tiraspol.

Liga 1 Betano

Meciul următor

Nici un meci în viitorul apropiat.

Clasamentul

# Echipa M P
1U Cluj2036
2FC Dinamo2035
3FCSB2034
4Universitatea Craiova2032
5CFR Cluj2032
6Sepsi Sf. Gheorghe2029
7FC Rapid2028
8FC Petrolul2028
9FC Hermannstadt2025
10Oțelul Galați2024
11FC Farul2023
12UTA Arad2022
13Unirea Slobozia2022
14Politehnica Iași2022
15FC Botoșani2018
16Gloria Buzău2016

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.