În 10 oameni, Universitatea domină Ljubliana, dar nu înscrie

În 10 oameni, Universitatea domină Ljubliana, dar nu înscrie

Echipa Craiova a rămas imbatabilă în stagiul sloven şi după cel de-al patrulea meci de verificare.

În această după-amiază, Universitatea Craiova a încheiat la egalitate, scor 0-0, partida amicală susţinută în compania Olimpiei Ljubliana, una dintre echipele de prestigiu ale fotbalului sloven. Rezultatul e cu atât mai notabil cu cât oltenii au jucat în inferioritate în ultima jumătate de oră a meciului.

Cu excepţia startului de partidă, care a aparţinut Olimpiei, craiovenii au stăpânit jocul. Ca şi în partidele precedente, şi astăzi trupa lui Jerry Gane a arătat aceeaşi atitudine activă, fiind dornică să marcheze. Dar, rând pe rând, Frăsinescu – în mai multe rânduri – Băluţă, Pleşan, Valskis au trecut pe lângă gol. Slovenii au avut şansele lor, dar Brac ori Straton au fost de fiecare dată pe fază.

Din minutul 60, Universitatea a evoluat în 10 oameni, Dănănae fiind eliminat pentru cumul de galbene. Oarecum paradoxal, în inferioritate Craiova a fost şi mai periculoasă, Ivan, pe final, ratând şansa meciului.

Jerry Gane a mizat pe Brac, Kay, Bancu, Valskis, Velcovici, Frăsinescu, Pleşan, Băluţă, Curelea, Mateiu şi Dănănae. Pe parcursul reprizei secunde au intrat Straton, Acka, Madson, Herghelegiu, Ivan, Neacşa, Achim.

Dacă în primele două jocuri, Universitatea a arătat un excelent apetit ofensiv, marcând de 8 ori, în ultimele două amicale echipa lui Jerry Gane a reglat faza defensivă, neprimind vreun gol.

Liga 1 Betano

Meciul următor

Nici un meci în viitorul apropiat.

Clasamentul

# Echipa M P
1U Cluj2036
2FC Dinamo2035
3FCSB2034
4Universitatea Craiova2032
5CFR Cluj2032
6Sepsi Sf. Gheorghe2029
7FC Rapid2028
8FC Petrolul2028
9FC Hermannstadt2025
10Oțelul Galați2024
11FC Farul2023
12UTA Arad2022
13Unirea Slobozia2022
14Politehnica Iași2022
15FC Botoșani2018
16Gloria Buzău2016

Newsletter

Scrie-ne!

Datele personale colectate în formularul de mai sus vor fi folosite exclusiv pentru îmbunătățirea calității serviciilor noastre, prin luarea la cunoștință a sugestiilor și nemulțumirilor dvs.